Uttråkad

Blöööh va jag är uttråkad nu.. Finns inte ett dyft att göra.
Inget roligt i alla fall. Tog nyss en promenad förbi mamma,
hämtade mitt Penicillin och så fick jag lite mat. Inte helt fel
att ha sin mamma nära. Skulle posta 2 paket, och eftersom
det finns en brevlåda vid mamma tänkte jag att jag lika gärna
kan ta den. Slippa gå till konsum (Det blir en omväg eftersom
mamma bor åt andra hållet) , men den jäveln hade bara ett litet
"inkast" så packeten gick inte in! Så jag fick allt gå förbi konsum iaf.
Men det är väll aldrig fel med en promenad, rätt skönt ute.

Har i alla fall nått att se fram emot, bara 10 dagar kvar till Tattoobåten.
Wohoo, längtar som tusan! Kryssning i huvudtaget är sjukt kul, sen
att det kommer vara massa roligt folk på båten och att Mad Sin spelar
gör inte saken värre direkt *flinar* I just lööööwe them.
Sen är det Cattes födelsedag 10 april, vet inte hur jag ska ha råd att åka
upp då? Men det kanske löser sig på något sätt.

Tycker dom flesta verkar vara så lyckliga nu, nice for you.
Jag vill också vara sådär löjligt kär och ha fjärilar i magen...
Allt blir så mycket enklare då, man går ju omkring och är töntigt glad hela tiden.
Och jag vet att det oftast brukar skita sig, men det kan jag ta.
Bara för att få känna de där fjärilarna i magen, bara för ett tag...
It's so worth it.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback