Kuknäs



Stressade ju som en tok till tandläkaren igår , dom undersökte mig och
konstaterade att jag har en inflammation i tandkötet , yäääy. Så nu ska jag
käka pencillin i 7 dagar , får hämta ut dom på måndag.
Så att dra ut någon tand , det var inte aktuellt.. Inte ännu iaf , tack & lov.
Nåja, hela kalaset gick på 795 exklusive pencillinet ! Svindyrt , enbart
för att mamma bokade en såkallad "akuttid" åt mig. Så hon ska få
hjälpa till att betala för kalaset, nått tycker man att hon kan bidra med.

Hur som helst, jag fick med mig Liz till Kuggnäs igår. Sötnöt!
Jag hade tokskoj, och jag stog och dansade som en tok halva kvällen
när grabbarna lirade. Sure, såg säkert ut som ett kylskåp på dansgolvet
- Men det bjuder jag minsann på *flinar*
Var mycket trevligt folk där , ah fanns säkert någon idiot också.
Men ingen jag störde mig på för en gångsskull...
Jisses va vi fick trängas i bilen , vi var 6 st - Och stackars Liz fick sitta i Jonnys
knä. Haha, visserligen satt jag också trångt men hon hade det fan värst.
Hon blev trötter frammåt småtimmarna, men jag hoppas att hon hade lite kul iaf :)
Tack för att du följde med stumpan , det gjorde bara saken roligare. <3

Jag var väll hemma i Eskilstuna igen runt klockan sex imorse, och då kan man
ju undra varför jag fick för mig att festa vidare ? Tanken verkade bra , så jag mötte
upp Anna och hennes kompisar. Men det dröjde inte länge innan jag gav upp. Haha
Har inte sovit spec mycket , är helt slutkörd nu. Kom hem för en liten stund sen.
Är sjukt sugen på chips och dipp, men jag orkar faktiskt inte gå ut igen...
Inte än på ett tag iaf, kanske senare ikväll - Först måste jag sova sova sova..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback