Vänner?

Det märks ju solklart att man inte har speciellt många vänner.
Ska man inte festa, så finns det fanimej inte många att umgås med.
Hur tråkigt är inte det på en skala då? Ibland är det faktiskt skönt att
bara sitta hemma och ta det lugnt också. Mina bästa vänner, är dom
som tyvärr bor en bra bit bort. Så jävla typiskt. Och Amelie är värst,
hon ska minsann bo i Vänersborg. Hur dåligt är inte det då? *flinar*
Fast jag skulle helt klart hellre bo där än här. Är det okej om jag flyttar in?
Jisses vad jag saknar den damen, min Amli... <3

Jag är extremt uttråkad nu, visst jag sitter gärna hemma. Men jag vill inte
vara själv! Det är så tråkigt... Men dom flesta verkar ta till flaskan idag.
Så jag får allt sitta här, ensamen. Pruppiliprupp.
Kommentarer
Postat av: Sarah

Det kan vara svårt det där, men det är bra att du vet vilka som är dinna verkliga vänner i alla fall, och att du kan åka och hälsa på dem ibland!

2009-03-21 @ 12:45:13
URL: http://gulligullankoko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback