Vår?

Jisses vilket fint väder det är idag , solen skiner och det är nästan lite
varmt utomhus. Hur skönt som helst , ge mig sommar med detsamma!
Redigt trött på kylan och allt snöblask nu så. Jag vill kunna grilla, sola,
bada, fiska, åka båt, åka på festivaler, osv. Allt som hör till liksom :)

Kvällen igår blev toklugn, orkade inte göra mycket mer än att ligga på soffan
och glo på tv:n. Var lite uttråkad också så jag pratade lite med en vän i telefon också.
Men jag orkade faktiskt ta mig till affären och inhandla lite chips, kors i taket.
Dock var det inte så gott som jag trodde, men fick inte ens i mig någon mat igår så.
Inget smakade helt enkelt. Så kan det vara ibland..

Idag ska jag städa upp lite här hemma, skönt när det är gjort.
Ska få arslet ur vagnen och börja läsa i min bok också, när jag väl börjat så flyter det på.
Men jag är ju som sagt expert på att skjuta upp saker.
Och så måste jag ta en promenad till mamma, igen. Ska lämna mitt recept på
pencillinet där. Hon ska nämligen hämta ut det imorgon, TACK.
Och eftersom jag slutar så pass sent på måndagar så får jag lov att ge henne det idag.

Kan inte påstå att jag ser fram emot skolan imorgon, är redigt less på den skiten.
Känns som att man är på ett dagis, och att man inte får ut något vettigt av att gå där.
Enbart ett tidsfördriv? Nåja, jag får hålla ut tills sommaren i alla fall.
Får se hur jag gör sen. Skulle hellre jobba, men det är ju inte precis lätt att få ett jobb i dagens läge.

Wohoo, ska försöka sätta mig med boken en stund nu...
Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag har då aldrig haft ont i hela kroppen förut efter 3 cider och några glas vin! :)

2009-03-15 @ 19:19:57
URL: http://twinkletwirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback