Gnällspik är mitt andra namn

Våra planer sket sig helt, blev ingen bio idag. Emelie mådde inge bra så jag
och Anna kan lika gärna vänta tills hon mår bättre, så vi alla kan gå tillsammans.
Så har inte gjort ett skit idag, skola till 14 sen har jag bara setat och glott. Iofs rätt
skönt med tanke på hur trött jag varit. Funderar faktiskt på att lägga mig snart igen,
har kollat på Grey's Anatomy och nu är det Fråga Olle - Men efter det kryper jag ner.
Har iallafall orkat göra matlåda idag, så slipper man gå hungrig imorgon. Är ju en
ganska lång dag, men det suger utan Emelie. Jag är den enda svensk i klassen!
Och jag kan ju inte påstå att jag trivs med min omgivning, blääää.

För övrigt är jag jävligt trött på folk som ignorerar så fort det gäller nått som dom inte
vill, tycker är "jobbigt" att prata om eller helt bara skiter i att skriva. Fan skit ner er!

Nu har jag gnällt färdigt för idag, ska kolla klart på F.O nu. Bye.
Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet hur det är med människor som undviker jobbiga saker, man kjan aldrig komma fram till nåt.

oftast är det karlar med.

suger.

2009-05-13 @ 22:41:12
Postat av: Therese

Fast ja läser din blogg med juh! :)

2009-05-14 @ 17:27:46
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback