Lugna gatan

Har inte bloggat på ett par dagar, har bara varit trött. Och det enda jag gjort är
typ att sova. Yääy. Har varit i skolan mestadels av veckan iallafall, tur att Emelie
fortfarande går kvar annars skulle jag nog aldrig palla. Men snart är det en ny vecka
och då ska jag fan gå varenda dag, och på varenda lektion. Lättare då Emelie också
kommer vara där hela veckan. Hejja mig.

Helgen:
Har haft en helt vit helg, inte en droppe alkohol! Och det känns otroligt skönt, minns
faktiskt inte när jag hade en lugn helg sist? Då är det illa. Fick iallafall sällskap av
Stefan en stund i fredags, vi drack lite kaffe och prata en stund.. Vår gamla vanliga
visa med andra ord - Men han stannade bara en liten stund sen skulle han iväg på
annat håll. Sen glodde jag väll bara på tv resten av kvällen, som sagt skönt att ta det
lugnt men jävligt tråkigt att bara sitta och glo själv. Nåja slapp ju vakna bakis som förra
helgen. Bakade massa på lördagen, 2 cheesecake och 2 kladdkakor. Askul! Var mer
eller mindre tvungen, kändes onödigt att slänga alla ägg. (dom började bli gamla)
Har aldrig gjort cheesecake förut, så vet inte alls hur den smakar. Men det ska jag strax
ta reda på *flinar* Har ställt fram den ena ur frysen och ska snart smaska i mig en bit!
Framåt kvällen igår var det bara att dra över till syster yster, jag hade minsann lovat att
vara barnvakt, dom skulle på nått 40-års kalas. Så jag och ungarna glodde på madagaskar 2,
men sötnosen Ronja somnade efter bara en kvart. Hon var så trött! Hade inte sovit nått på
hela dagen... Så jag och Felicia kollade klart på filmen, sen åt vi varsinn macka och spelade
spel.  Mysungar! Åh, men jisses så stora dom börjar bli. R blir 5 i höst och F är redan 9?!
Det går sjukt fort! Ska allt ta och passa brorsans ungar någon dag framöver också, saknar
dom små kottarna. <3 Träffar ju inte dom lika ofta så. Men nu ska jag smaka på cheesecaken.

Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback