Massage? Någon?

Har haft ont i nacken flera dagar nu, börjar tröttna. Ge mig massage, någon?
Man får väll härda ut som vanligt. Sitter här och funderar på om jag ska orka
färga håret idag eller om jag ska göra det i helgen. Vore ju skönt att få det gjort
för jag har en gräslig utväxt just nu. Igentligen vill jag ha en rejäl förändring, har
haft svart hur länge som helst - Är mer sugen på nått rödaktigt, men absolut inte
skrikrött. Men med tanke på hur långt mitt hår är så får jag nog vänta. Skulle behöva
x antal blekningar och röda hårfärger. Dyrt! Så det får bli i augusti, då man får lite extra
pengar. Och det kommer bli tokläckert. Dom säger ju att en skönhet klär i allt, right? ;)

Nähä nu ska jag ta tag i diskandet och lite annat. Bye.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Willys har en färg som heter Cameleon intense red som kostar 30 kronor och ska vara asbra. Så har vi ju swartskopft LIVE XXL men den kostar 115 kronor.



Jag tänkte prova cameleon så man slipper tona hela tiden. Men prova den du med ´när du känner för rött! Du är toksnygg i svart med men rött skulle ju göra dig heeelt WAWAWOOM!:D

/lizedtte

2009-05-28 @ 21:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback