Skiftande väder

Solen har varit framme hela dagen och himmeln har varit helt blå...
Men så fort jag kom hem och innanför dörren började det spöregna,
hur kul är det på en skala? Tycker ju åtminstonde att det kan vara fint
väder när vi ska vara lediga resten av veckan. Gud så skönt det ska bli!
Idag ska jag umgås med bästaste Hanna, vi ska äta nån god mat och
så ska hon tydligen bjuda på vin. Kommer bli myspys! Sjukt att vi knappt
umgås när vi bara bor ett stenkast ifrån varandra. Skärpning på det gumms!
Hittade en gammal bild på oss, den är från 2007. Haha, så kul hade vi...



Hoppas det slutar regna tills jag ska möta H iallafall, äger inte ens ett paraply så.
Nu är det slut på alla vanliga skoldagar, och det klagar vi inte över. Vi närmar oss
sommarlovet och det ska bli riktigt härligt. Kunna vara vaken precis sålänge man
vill och kan sova ut varje morgon - Underbart! <3 Jag och cykeln kommer bli bästa
vänner då eftersom jag knappast lär ha råd att åka buss fram och tillbaka. Men det
är ju bara positivt, konditionen bättrar man på och så lär man tappa ett par kilon.
Och det behövs ju minst sagt.. Nu blir det en liten powernap innan jag ska ge mig
ut på byn. Shalom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback