Svinligan

Kvällen på Dannes blev mycket lyckad, hade skitkul faktiskt. Träffade bara
trevliga människor igår, inte varje dag det händer. Vi betedde oss som svin
i vanlig ordning, man blir ju som man umgås! Bandet var bra, kul att ha sett
dom nu iallafall. Vi var kvar tills stängningsdags och sen blev det en lång
efterfest som vanligt, hamnade på någon 30-års fest. Var fullt med folk när
vi kom dit men tillslut var det bara vi kvar... Haha, känns ju idag att man levt
rövare igår. Känner mig helt förstörd, men nu blir det nyktert ett tag framöver.
Kan behövas, har blivit för mycket alkohol på sistonde. Fick iallafall skjuts hem
imorse - Skönt att slippa ta bussen. Hatar verkligen att åka buss.....

Tog nyss ett varmt skummbad, det var välbehövligt. Nu ska jag väll glo på tv
ett tag innan jag ska lägga mig. Har inget mer att tillägga.... ;)
Kommentarer
Postat av: Therese

Tack så mkt.. haha ja fick hjälp av en tjej.. ja kan inget ja heller.. :)

2009-05-05 @ 04:42:53
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback