090518

Helgen blev inte så lugn som vi hade tänkt oss, blev lite öl och vin men inga
stora mängder. Umgicks med lite trevliga människor mestadels av helgen..
Vi hade det kul som vanligt även fast vi inte gjorde något spec - Eller vad säger
du Mimmi? *flinar* Ångrar dock lite saker som hände i helgen, har inte ångest
eller så men känner att det var jävligt onödigt. Nåja, förhoppningsvis har jag lärt
mig nu att jag inte funkar på det sättet längre. Helt jävla meningslöst. Skärpning.

Orkade inte åka hem från Mimmi förens idag, så hon har fått stå ut med mig hela
helgen, Haha! Fanns som tur var tid i tvättstugan ikväll, så nu har man rena kläder
igen. Måste iofs ner en gång till, men det är ingen brådska. Tar det nån gång innan
ja ska lägga mig... Är sjukt röksugen men nu är jag verkligen pank, så det är väll
bara att vänja sig. Pengarna man får nästa gång räcker precis till räkningarna +
busskortet, sen får jag väll börja leta pantburkar eller nått? Har ju inget sommarjobb
så hela sommaren lär ju se ut så, hoppas bara att man får nått av soc så det täcker
alla utgifter. Vet ju att mamma hjälper mig med mat, men det vore ju kul att kunna leva.
Äh, får gifta mig rikt. Jao. Jag ska ha ett sånt där eget tv-program där alla karlar är med
för att få dejta mig. Haha, det vore nått ni! Snacka om att stå i centrum, vore inte helt fel.

Ska kika om jag har nått ätbart här hemma, är ju sugen på nått hela tiden. Konstigt, eller inte..
Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hade jättetrevligt, de har vi alltid ;)

Sovgott gumman så ses vi i skolan i morgon!

Puss

2009-05-18 @ 22:58:52
URL: http://twinkletwirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback