Uppdatering

Orkar typ aldrig blogga längre, men bättre sent än aldrig.. I onsdags umgicks
jag med Hanna, hon bjöd mig på mat. - Blev "kycklingsallad" med dressing.
As gott, och så shoppade hon sådär lagom mycket på bolaget. Blev en bra
blandning, vitt vin, rosé vin, cider och öl.. Ni kan ju gissa hur man mådde dagen
efter fy fan. Men jag hade det trevligt och det får vi göra om inom kort. Hade tänkt
att ta det lugnt hela helgen men Mimmi fick mig på andra tankar i fredags, blev
lite grogg med ett par trevliga prickar. Dock inga stora mängder, har ju fått sån
avsmak för sprit numera. Det vänder sig i magen bara ja känner lukten, iiiih.
Var endå skönt att komma iväg, slippa sitta hemma själv en fredagskväll. Kände
mig helt slut på lördagen, sov ju jätteilla iofs så det kan ju bero på det. Men fick
finbesök frammåt kvällen, och det klagar jag absolut inte över. Det gjordes inget
värt att nämnas men jag trivdes som fisken i vattnet av sällskapet. Tråkigt att det
blir för sällan bara. Nåja, man ska väll vara glad åt det lilla här i livet *flinar*

Idag har jag och Mimmi varit nere på stan och shoppat lite. Köpte en asfin tunika,
(vill ha en likadan ljusrosa) och så ett långt lila linne. Älskar dom där linnena, har
ju flera färger. Gina tricot är guld! Vi var där nere ett tag men när vi tröttnat på alla
äckliga människor så åkte vi hem till mig. Torshälla you know... Drack varsinn cider,
gott i den här värmen. Och givetvis var jag framme med sugrör och mina skitläckra
drinkpinnar. Får se om hon sover kvar, jag hoppas på det iallafall. Är som sagt
sällskapssjuk till max... Ska strax kila till affären och köpa nått gott till filmen ikväll.

Imorgon är det Stockholm som gäller, en bunt från skolan ska dit. Först och främst
är det Cosmonova och Naturhistoriska Riksmuseet som gäller och sen åker bussen
in emot storstan. Och då får vi väll i stort sett göra vad vi vill tills bussen går hem igen?
Hade hoppats på att få träffa Cat men hon va upptagen med annat :( Well, inte mycket
att göra åt. Nu ska jag vara lite social mot mitt damsällskap här hemma, mhm.
 
Kommentarer
Postat av: Therese

haha ja har med fått avsmak för sprit.. eller alkohol över huvudtaget faktiskt.. :)

2009-05-25 @ 20:29:10
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback