-5 kilogram

Ni anar inte hur skönt det var att vakna upp idag och må bra, slippa den
där hemska bakfyllan och ångesten. Flera sånna här helger *flinar* :)

Tog det bara lugnt igår, jag och Cat tog en sväng till Ica Stenby och handlade
lite. Kvällsmaten blev pepparbiff, pommes, grönpepparsås & en gudomlig sallad.
Åwhå, va bra vi har det! Sen bäddade jag ner mig i soffan med täcken & kuddar
och bara njöt av ledigheten. Så skönt att bara få slöa ibland, tråkigt nog var det
nästan bara skit på tv:n. T.o.m Cirkus Möller var uruselt, hade förväntat mig mer
därifrån iallafall.  [Får hoppas bättre program/filmer ikväll.]

Eftersom jag har bestämt mig för att ha en lugn helg så tänkte jag passa på att
städa, plugga [Matematik & Naturkunskap] och eventuellt tvätta upp lite. Låter det
inte som en toppen helg för er? Haha!
Mamma skulle kika förbi idag, lämna lite saker.. Vore ju trevligt om hon ville komma
upp och fika, men det är väll tveksamt om hon har tid med. *suck* Hur som helst så
ska jag iallafall baka en Cheesecake idag. Lite gott måste man få äta på helgerna.

Började ju med tabletterna i torsdag, så borde väll skippa allt onyttigt - Tills man kommer
igång ordentligt. Men det är inte så lätt! Hade lyckats gå ner 5 kg innan jag började med
tabletterna så det ska bli intressant att väga sig nästa torsdag. Wish me luck.

Så idag ska jag ta mig en promenad & jag ska försöka få med Cat också. Hör av mig om
hur det går. Mwhahaha! Pussinuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback