Happy Halloween

Jisses va fort lovet har gått, imorgon börjar skolan igen och jag är inte de minsta
sugen på att gå upp klockan 06.00!


Men för en gångsskull så har jag hunnit med en hel del under lovet;

Måndag-Onsdag var det kryssning till Helsingfors med Henke, trevligt att få komma
bort lite. Partyhumöret var dock i botten, drack några öl & lite drinkar sen började jag
känna mig dålig så runt 23 var jag isäng.. Haha som en gammal pensionär, nästan
pinsamt. Fast jag kom ju undan lindrigt med baksmällan och vi gick upp i skaplig tid
och käkade frukost. Sen gick vi iland i Helsingfors, promenerade runt lite och åt på
resturang. Tycker det var hur fint som helst i Helsingfors, kan lätt tänka mig att åka
dit igen. Helt ärligt så var jag lika torr resten av resan, blev inte mycket festa för vår del.
Så kan det bli, man är inte alltid på humör för det. Men tack för allt med kryssningen :)

Igår, lördag så var det dags för våran Halloween fest. Hade riktigt kul som vanligt, och
det var över 30 personer här. Sjukt mycket folk, men tack till alla som kom. Och pluspoäng
till er som faktiskt var utklädda också *flin* Sen ser det ut som ett jävla bombnedslag idag,
det är saker över hela golvet, man kan knappt gå utan att klibba fast, det är utkletat smör
på köksgolvet - Med andra ord så är det sjukt äckligt här hemma just nu.
Visst får man räkna med att städa dagen efter, men de här tar fan priset.
Nu får det bli lugnt med fester ett bra tag framöver.

Uuuh är ruggigt sliten idag vill bosätta mig i sängen under mina sköna täcken..
Vi har inte haft ork till att göra ett dyft, så det blev hemleverans av Pizza och
den satt sig fint i magen. Nu ska jag snart ha en dejt med Cat i soffan, vi ska
bädda ner oss och glo på tv:n, mysigt värre.

Här är lite bilder från igår









Fler bilder finns på;
http://frankiedoll.bilddagboken.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback