En fantastisk dag

Det har varit en lång men förbannat rolig dag i skolan - Så det kan bli när jag och Mimmi
har fått för lite sömn *flinar* Btw så klarade jag provet på statistik galant och nu är det
ekvationer som gäller. Rätt kul, åtminstonde när man förstår vad man håller på med. Haha

Mimmi följde med hem efter skolan, hon hade ängtligen samlat mod till att tatuera sig och
det gick ju galant! <3 Jag är stolt över dig gumsan! Hon har pratat om detta ett par år så
nu var det bannemej på tiden. Det blev 2 stjärnor i svanken - Tokfint!

Träffade även mamma en sväng idag, hon körde hit lite saker som är mina. Det var mest
leksaker sen jag var liten så har fyllt upp källarförådet lite. Sen åkte vi till Ica, jag pantade
all pant vi hade och det blev ca 100 kr. Inte illa. Och så var mamma så söt och handlade
lite frukt, mjölk & sånt till mig. Var sjukt sugen på godis eller chips men icke då, EN gång
i veckan får räcka. Så jag får nöja mig med frukt. Nyttigt och bra.

Har nyss ställt in lasagnen i ugnen och ni ska veta att detta är första gången jag lagar det
men tror det kommer smaka utmärkt endå. ;) Det luktade iallafall hur gott som helst. Så
snart är det dags för mat och sen blir det någon film innan det är läggdags.

Detta har sannerligen varit en fantastisk dag.
Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha, ja de var en rolig dag.. fan så vi spårar ur ibland ;) men ja gillart!

Ja de var på tiden, helt klart.. jag är också såå stolt! vill bara att de ska läka så ja kan få gadda mig igen ju.. hehe.. Puss <3

2009-11-18 @ 09:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback