I'm a zombie

Vilket jävla pissväder det var igår, bara blandat skit som kom ner så
jag var skapligt glad när jag blev upphämtad i skolan av syster yster.
Var sjukt trött efter skolan, men följde med syrran hem endå. Passade
på att ta med lite tvätt när jag endå skulle dit. Och jag ångrar inte en
sekund att jag åkte, hade toktrevligt & det var skönt att komma hemifrån.

Kom hem runt 22 och jag trodde jag skulle somna stående, kände mig helt
död men ni ska inte tro att jag somnade när jag väl la mig - ICKE DÅ!
En av biverkningarna på tabletterna är sömnsvårigheter och det tog mig
fan flera timmar att kunna somna. Med andra ord är jag inte världens piggaste
idag. Ska ta mig till skolan endå, vi slutar ju faktiskt 12.

Nu när det börjar bli riktigt kallt, det är då jag önskar att jag verkligen
hade en vinterjacka. Har nog inte haft en på flera år.. But I'll live.
På tal om kyla så ska jag ut i den nu - Kaffe & cigg <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback