Kaputt

Blev inte mycket gjort på Naturkunskapen, tröttnade nästan på direkten.
Är mer sugen på Matematik - Men hjärnan vill inte riktigt hänga med idag..

Är skapligt uttråkad, men för trött för att hitta på nått? Vad gör man då?!
Och jag är för rastlös för att sitta och titta på tv:n. Har fan myror i arslet.
Sicket världsproblem jag har, finns ingen som det är så synd om som just MIG.

Cat sover för fullt, hon var ju vaken hela natten för att vända tillbaka på dygnet.
Vilket iofs är bra men just nu önskar jag att hon var vaken och underhöll mig ;(
Då är hon pigg och utvilad imorgon och förhoppningsvis vill gå en promenad med
mig när jag slutat skolan? Djaa, det är jag säker på att hon vill. Motionera mera!
Jag skulle faktiskt vilja börja träna, men jag tycker att det känns skitjobbigt att
gå till ett gym där det är massa vältränade människor. What to do?

Hur som helst så går vikten åt rätt håll och jag kan knappt slita mig från vågen.
Haha ångrar nästan att jag köpte den, ja menar det skulle ju räcka utmärkt att
väga sig 1 gång i veckan. Men jag vill ju ställa mig varje morgon och se om det
har hänt nått - Vad jag behöver [Som Cat så fint sa] är självdisciplin.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback