Naturkunskapsprov? Jo tjena!

Här hade man övat inför det såkallade Naturkunskaps provet om jordens levande varelser
och tror ni vi fick göra något prov? NEJ. Istället fick man ta 4 remsor varav det stod 1 fråga
på varje och den skulle man läsa upp och besvara medans man stod längst fram i rummet.
Det är de värsta jag vet, att prata inför klassen - Men jag gjorde det iallafall. Sen att det gick
käpprätt åt helvete det är en annan sak. Dom frågor jag verkligen kunde lyckades vissa andra
få och av dom jag fick kunde jag endast en. Hm, hade liksom förväntat mig att få göra ett
skriftligt prov och det hade passat mig alldeles utmärkt. Då hade jag iallafall garanterat haft
fler rätt än ett. Hoppas han inte får för sig att hitta på nått sånt här igen, ge oss riktiga prov!

Men det kom ju något positivt ur den här dagen också, våran svenskalärare är sjuk och vips
så fick vi sluta 12.00 istället för 14.00. Tokskönt! Vi får helt enkelt jobba lite hemma. Gick med
Anna till Willys och sen fick jag skjuts hem av Björn. "Lilla" Adrian var med i bilen, jösses så
stor han har blivit! Träffar tyvärr inte mina brorsbarn så ofta så jag hinner liksom inte med.

Helst av allt skulle jag vilja lägga mig och sova middag nu [Precis som barn & pensionärer]
men då sover jag illa inatt. Så ska nog hålla mig vaken. Har tvättid idag men den börjar inte
förens 18.00 så måste sysselsätta mig med något tills dess. Blir till att fixa & dona lite här i
lägenheten. Men först ska jag få med mig Cat ut på en cigg. Adios.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback