Nom nom

Åh, hade inte suttit fel med ett längre lov - Var helt död imorse när jag skulle ta
mig upp ur sängen. Kom iväg till skolan fast jag drog hem vid lunch, orkade
verkligen inte. Å andra sidan så var det inte så kul att komma hem till all skit,
men nu har vi tagit hand om det mesta. Är disk kvar, lite burkar & sånt och golvet
behöver skuras ytterligare en gång. Men annars så börjar det likna ett hem igen.

Idag ringde läkaren upp mig igen och bekräftade att EKG't såg utmärkt ut så jag ska
till apoteket imorgon och hämta ut mina tabletter. Åwwwh det känns så bra , ni anar
inte. Frågade mamma snällt om jag fick låna pengar till det eftersom min ekonomi
är i botten, ovanligt för att vara mig liksom. Not. Så på onsdag börjar jag äta dom.

Vi åt precis kroketter, fläskfilé, broccoli, sås och vitlöksbaugette. Nom nom <3
Nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig i sängen & glo på OZ, see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback