Puuh!

Sådärja nu var Naturkunskapen avklarad för ikväll, får öva mer inför provet imorgon.
Höll på med Matematiken ett tag också, är inne på ekvationer nu. Asskoj :D
Men nu orkar jag inte plugga mer idag. Tycker jag har varit rätt duktig endå, right?

Ligger fasiken kläder överallt i mitt rum nu, blir så när jag inte kan bestämma mig för
vad jag ska ha på mig. Haha, då läggs allt på sängen eller byrån istället. Skärpning.
Så tänkte att jag skulle plocka och dona lite i mitt rum strax, ser ju inte klokt ut.
Åwh ska ta och få upp alla tavlor & nån hylla någon dag snart. Vill måla om nu med,
men det får vänta tills Januari - Har liksom inte råd innan, fattig som man är. Har en
toksnygg fondvägg nu [nytapetserad] som är svart med lite "silverränder" i så vad
tror ni om mörklila på resten av väggarna? Jag tror det kan bli riktigt fint. :)

Dags för att städa! Puss & gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback