Rubrik

Vilken totalt meninglös dag i skolan! Första lektionen var Svenska och vi hann väll vara
med ungefär tio minuter innan vi skulle ner och stå i caféterian. Och givetvis skulle en
sånn där hälsokontrollant komma dit idag så det var mössor, handskar och förkläde som
gällde. Haha shit va hemsk man såg ut! När det väl var avklarat så var det någon föreläsning
idag med, om typ kläder & design. Tror jag.. Pågrund av det så var vi tvungna att vänta med
att diska upp allt och jag trodde aldrig hon skulle sluta prata. 11.40 kunde vi börja städa och
vi slutar 12.00. Bra planering. Hur som helst så har jag inte varit med på en enda lektion så
dagen har varit sjukt seg. Men nu är det över, tacka fan för det.


Nu har jag tråkigt och jag är förbannat trött, kanske skulle ta och sova lite? För det spelar ju
faktiskt ingen roll om jag skulle gå en promenad nu eller om jag gör det ikväll. Så sova blire.



Följ min blogg med bloglovin
Kommentarer
Postat av: Emmpi

Jasså du går kvar på skolan.. hur lång tid har du kvar??

2009-11-18 @ 17:46:15
URL: http://andellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback