Tvåtusennioelvaarton

Halv fem imorse kom jag i säng, låg och kollade på filmer & serier hela natten.
Fastnade helt för den där serien "The Vampire Diaries", har dock bara fått ner sex
avsnitt. Det borde ju finnas fler? Gillar't som faan! Så det blev ingen skola idag, har
en irriterande jävla huvudvärk också. Tror den börjar släppa lite iallafall.

När jag gick upp kunde jag inte låta bli att väga mig - Resultatet är nu -9 KILO! :)
Så tabletterna kombinerat med mindre portioner mat, mer motion och inget onyttigt
i veckorna verkar löna sig. Det känns så skönt, ja menar en annan är ju van att gå
upp i vikt inte ner. Haha. Bara att vänja sig för mer ska det bli.

Cat åkte för ett tag sen, hem till Stockholm. Det känns inte bra att vara ensam. Får
nästintill panik, har alldeles för mycket tid till att tänka nu. Uhh. Och det är ju knappast
på roliga saker. Umgås ju inte med så många på fritiden så vafan gör man? Fagov..
Har försökt att få tag på min syster sen i söndags kväll, vilket går mindre bra! Tänk om
damen kunde lära sig att antingen svara i telefon eller åtminstonde ringa upp. :(

Äh ska väll ta och kolla på fler filmer nu. Tjohej.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback