Värdelöst

Känns riktigt värdelöst att vara här i skolan, känns inte som att man får ut något
av det. Vill åka hem NU, men nej - Har två lektioner kvar och dom ska jag gå på.
Eh är skoltrött utav bara helvete just nu, sånt går väll i perioder. Men å andra sidan,
om jag inte vore här vad skulle jag då göra hela dagarna? Sova? Nä usch va tråkigt
att bara sitta hemma. Fast jag skulle ju inte klaga om vi enbart hade korta dagar ;)

Tänker gå en långpromenad efter skolan, med eller utan någon. Sålänge man kommer
iväg så är det inte de minsta jobbigt. Rätt skönt, men ska ta och leta fram headsetet till
mobilen så jag kan lyssna på musik också. En uppdatering av musiken kanske vore på
sin plats - Det var trots allt några månader sen.

Nehe nu är det strax lunchdags för oss, har ugnspannkaka med mig och jag är inte de
minsta sugen på det. Men vad gör man, det är bara äta & se glad ut. Ciao.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback