091015

Iiih, är skapligt trött nu efter skolan - Fick ungefär 5 timmars sömn inatt. Visserligen
var det självförvållat, men endå *flinar* Hade tänkt att lägga mig runt 23.30 men
övertalade Cat att hon skulle måla mina naglar och sen fastnade jag framför datorn.
"Råkade" visst beställa lite saker från Halens. Hittade en asläcker leopard kofta <3
Farligt att ha konto på olika ställen, men jävligt bra ibland när man verkligen inte
har råd att köpa kontant. För jag är alltid en fattiglapp.

En dag kvar i skolan för denna vecka, sen är det helg. Då får vi besök av Cat's syster
Carro, ska bli trevligt. Är dock väldigt partysugen, men vi får se hur det blir med den
delen. Ska kolla med bror min om det finns nån platta till salu. Isåfall lär det bli lite öl
på lördagen. Någon annan som ska hitta på något speciellt? Hör av er isåfall.

Nehe nu ska jag försöka ta lite nya och snygga bilder - För det var inte igår.
Puss!

Kommentarer
Postat av: b.C

Passa dig, vad jag hört så blir det kanske parken zoo för er i helgen!;)

2009-10-15 @ 19:29:00
URL: http://madabilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback