Blåbär eller äpple?

Tur att det fanns så gott om tvätt tider, klockan 06 imorgon ska jag tvätta.
Så det var den sovmorgonen det.. Men vad gör man inte för rena kläder.

Cat & jag har precis ätit värsta festmåltiden - Klyftpotatis, lövbiff, bearnaisesås
och sallad. Så jag är minst sagt mätt & belåten! Imorgon är det mammas matlådor
som gäller: Bulgur med hemmagjord Thaimat, asgott. Ska ta med en till min älsklings
Anna också <3 Fick så pass mycket att det räcker till två stycken.

Imorgon blir det storstädning här hemma efter skolan, klarar inte av att det börjar bli
rörigt igen. Och det är bäst för min roomie att hon hjälper till annars får hon smisk!

På fredag ska vi åka och storhandla med pappa, frysen behöver fyllas på lite. Sen ska
han, Monica och min lillebror komma upp hit och fika. Fundilerar på att baka paj, så man
har nått att bjuda på. Blåbär eller äpple? Va säger ni? Sen ska jag passa på att få ner lite
saker i källaren, pappa erbjöd sig ju mer eller mindre att bära så. Can't say no to that.

Men planerna för resten av helgen är ännu okända, fast det verkar iallafall bli en kryssning
i början av nästa vecka. Då ska det inhandlas vuxenläsk & lite annat smått & gott.
Kommentarer
Postat av: C.S

Klyftpotatis, lövbiff, bearnaisesås äger ju, så jävla gott ;D

2009-10-22 @ 19:06:56
URL: http://slyyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback