Fredagsmys

Ängtligen är det fredag, inte en dag försent. Har faktiskt haft jättekul
hela veckan i skolan, men det är skönt med lite ledighet. Tog en tripp
till apoteket innan jag åkte hem, inhandlade lite saker åt Cat. Stackarn
har haft jätteont hela veckan, men nu är det bättre.

Framåt kvällen så fick vi minsann finbesök - Cat's syster Carro kom hit
och hon hade med sig massa fina inflyttningspresenter. Nu har vi precis
ätit tacos och dom sitter ute i soffan och tittar på Idol. Jag tittade väll
medans jag åt, men har aldrig gillat det speciellt mycket så satte mig här
istället. Blir väll någon film lite senare, och lite chips på det! Ibland måste
man få unna sig lite godsaker *flin*

I miss you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback