Höstlov

Fredagen började med att jag och Anna shoppade lite för mycket.
Blev ett par nya skor, jeansleggings, en ny cardigan och en personvåg.
Hade faktiskt gått ner 1 kg till - Så det går ju åt rätt håll iallafall.
Sen blev det en tripp till bolaget för att inhandla lite gott för kvällen,
blev bara några öl för min del. [Vilket jag är glad över idag] Förfesten var
hos Anna, Emelie och Annas kompis Carro kom också dit. Efter ett tag drog
vi till Harrys, men jag ledsnade snabbt som vanligt. Vet inte riktigt varför jag
ens går ut? Väldigt sällan jag har roligt nu för tiden. Lyckades hinna med en
sväng förbi Macbeth också, träffade massa roliga människor där. Så kvällen
var väll okej, bättre än att bara sitta hemma och glo.

Mådde förvånansvärt bra idag när jag vaknade, klart jag var seg men hade
ingen huvudvärk eller liknande. Skönt som tusan *flin* Så vi drog och storhandlade
på dagen, alltid skönt att ha fullt i kyl & frys. Syrran frågade om jag ville vara
barnvakt idag och why not. Skulle endå inte göra nått speciellt. Så dom kom hit runt
18-tiden och så gjorde jag och Cat tacos till oss alla. Sen har ungarna ätit godis, kikat
på film och lekt djuraffär - Dom är ju bara för söta! Nu däremot börjar dom bli trötta,
det märks på dom. Hoppas på att få dom i säng snart, klockan är ju trots allt 21.20.
Syrran och Kim ska också sova här, så familjen Flood får ta min säng inatt.

Så fort ungarna har somnat så ska jag och Cat ha filmtajm, vet dock inte va det blir
för film. Äh nog skrivet för idag. Nu ska jag röka...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Låter som att du har haft en riktigt bra helg!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll/natt.

2009-10-25 @ 22:45:24
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback