Med en enkel tulipan, uppå bemärkelseda'n...

Vi har den ääran, vi har den äran att gratulera - Idag fyller minsann både
Mimmi och min syster år, Grattis på er och jag hoppas eran dag har varit bra <3

Min dag har varit mycket bra, har varit i skolan och sen bara slappat hemma.
Läkaren ringde upp mig idag också, och han hade bara goda nyheter. Alla mina
provresultat såg bra ut och det enda jag ska göra nu är ett EKG & sålänge det ser
bra ut [har aldrig haft hjärtproblem så varför skulle de vara dåligt?] så kommer jag
få Reductil utskrivet. Åh det känns så skönt, sen hur bra dom funkar på mig, det kan
man ju inte veta. Men det kommer iallafall vara en hjälp på traven, och då ska jag ta
tag i allt annat också. Har ju redan gått ner några kilon, så det går åt rätt håll.

Imorgon har vi som vanligt sovmorgon, vilket är välbehövligt för jag har varit sjukt
trött denna vecka. Beror nog på medicinen. Ska ta den sista gången imorgon, för så
mycket hosta har jag inte kvar nu. Det är mest på morgonen & kvällen, och det kan
jag leva med. Nu ska jag ta mig en sista cigg för kvällen och sen krypa ner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback