Das helg

Umgicks minsann med min sötnos Hannä pännä i fredags.
Dricka öl & snacka skit - Det är vi väldans bra på *flinar*
Kvällen blev faktiskt rätt lugn, drog skapligt och kilade vidare
till H. Varför ska man gå hem och tråka när man kan ha sällskap :)
Finns nog inget mer som är värt att nämnas om helgen, slappade mest.

Och idag var jag hos läkaren [inga problem där inte] & tog blodprov.
Känner mig som en liten mes nu när jag märkte att det inte gjorde de
minsta ont. Klart man kände att dom gjorde nått, men ont gjorde det icke.
Skönt att ha fått det ur världen. Men siffrorna vågen visade gav mig en
rejäl chock, har verkligen fått mig en tankeställare nu. Nu när jag inser
hur pass överviktig jag är. Ville bara börja gråta, det känns skitjobbigt!
Ska samla motivation och ta tag i allt, för det här funkar inte längre.
Äh, ska inte sitta här och beklaga mig mer för det gör inte saken bättre.

Har ringt runt överallt idag, flyttat hem tele, el osv. Och kommer antagligen
inte få hemnycklarna till den nya lgh förens fredag. Nån dag senare än väntat,
men man ska väll bara vara glad att man får komma in tidigare i huvudtaget.
Våran lägenhet kommer bli tokfin när vi är klara med den <3

Det enda jag har kvar att fixa nu är besktningen på den gamla lgh och en hemförsäkring.
Efter detta tänker jag inte flytta på ett bra tag, för så kul är det inte.

Nu ska jag försöka göra iordning lite mer här hemma.
Kan ju inte sitta vid datorn hela dagarna ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback