Hurtiga Sandra

Nu jävlar ni, nu är jag igång - Började packa redan igår och fortsatte direkt
idag när jag kom hem från skolan. Slutar ju tidigt på tisdagar, 12.00. Mamsen
var här en sväng & tvättade mina fönster så det är gjort iallafall. Skönt att man
får hjälp av någon. Är visserligen lite packning kvar, och sen all städning men
jag skyndar lugnt. *flin*

Idag har jag ängtligen bakat ananaspaj, såsom jag har tjatat om det den senaste
tiden. Kanske inte här på bloggen, men till alla andra i min omgivning.. Har dock
inte hunnit smaka ännu, passade på att laga mat där imellan också. Det blev
potatismos och pannbiff [hemlagat såklart]. Inte helt fel. Men nu har maten börjat
lägga sig så strax ska jag ta mig en bit. Rätt underligt att jag ville göra denna paj,
för jag har aldrig varit mycket för ananas? Haha, ibland förstår jag mig inte på mig
själv. Men vad gör det liksom..

Imorgon är jag ledig från skolan, ska ju träffa en läkare och ta massa prover & de.
Jag är sjukt nervös, vill inte.. Har aldrig i hela mitt liv tagit blodprov i armen.
Vet att jag inte kommer dö, men jag har liksom ingen aning om hur det känns.
Gör det skitont eller är det bara obehagligt? Buhuu, lid med mig.
Jag återkommer med rapport imorgon om hur det gick.

Nähä om jag skulle ta och smaka lite av pajen nudå, och prata lite mer med han den där..
Kommentarer
Postat av: Mimmi

Blodprov känns inte ens, de sticker till lite men de är allt, de kommer att gå bra! :) <3

2009-09-15 @ 22:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback