Faggedifaggedifagov!

Söndagen blev lyckad den med, först drog vi till Barva och tittade när Buffelbinx lirade sen var det cruising som gällde. Massa snygga bilar överallt & det gillar vi! Har kissat ute i det fria, bytt kjol med publik, gått omkring och
nypit ett helt kompani i stjärten och en jävla massa annat. Haha herregud så man är. Vi drog tillbaka till Barva på kvällen igen och svinade. Men jösses så roligt jag har haft på årets första cruising.

Påtal om annat så är jag mindre nöjd med csn's beslut. Blev återbetalningsskydlig förut, och jag hade väll väntat
mig att dom skulle dra av lite pengar. Men nej, jag ska tydligen gå från 8140 till 4884. Sinnessjukt för fan! Det
räcker inte ens till att betala alla mina räkningar. Så jag tvingas gå till soc och snyfta igen och så ska jag söka
jobb som sjutton. Är inte speciellt nöjd med hur livet ser ut alls, ät min kuk!

Och på torsdag ska jag åka till Stockholm - Även fast jag verkligen inte har råd. Ska hem till Itkard för filmkväll då, och det ska faktiskt bli roligt. Sen är det Sollentuna som gäller, precis som förr. Du & jag Cat, du & jag. <3
För på lördag är det Cat's 20års dag som ska firas, och det ska firas ordentligt mina damer och herrar.

Nu ska jag sno en cigg av mitt snarkande Hjärta innan jag bryter ihop. Fagov!
Kommentarer
Postat av: Johanna

Csn är fan vidriga...Lider med dig stumpan!

2010-04-06 @ 23:58:47
URL: http://sooulweeper.blogg.se/
Postat av: cat

Alltid du och jag <3

2010-04-07 @ 15:03:25
URL: http://psychosexual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback