Fjollträsk

I torsdags åkte jag till R, vi kikade på film och pratade massa strunt. Det var hur mysigt som helst. *flinar* Blev en bunt skräckfilmer & det gillar vi! På fredagen drog jag hem till Cat i Sollentuna. Jag åkte på att göra smörgåstårta igen, inte för att det gör mig något - Jag tycker det är tokskoj men jag var tröttare än tröttast. Hur som helst så blev den väldans god endå. Enligt alla andra iallafall, jag själv är aldrig nöjd.

I lördags fyllde min fina Cat 20 år, och vad passar inte bättre som present än presentkort på systembolaget? :)
Så det var min och Rikard present till henne. 300 kr i presentkort och massa godis. Jag tror det var uppskattat.
Hade en jätterolig kväll, det kom massa trevligt folk och det blev en hel del drickande. Ovanligt va? Förutom att
jag tydligen varit en aning dryg och betett mig illa mot folk jag faktiskt tycker om.. Det känns inte speciellt kul alls, men kan inte direkt göra något åt saken nu. Flåt <3

På måndagen åkte jag tillbaka till R, och jag trivdes som fisken i vattnet, men åkte hem igår vilket jag ångrar
rejält. För det första så saknar jag R och för det andra så är det så jävla mycket oväsen här hemma.
Pga stambytet, dom har dock inte hunnit börja i just våran lägenhet ännu. Men det dröjer nog inte länge.
Så idag flyr jag hem till syster yster och bor där. Tur att jag har dig, ja menar vart skulle jag annars ta vägen?

Imorgon; Ska jag träffa Anna och fixa med massa papper på stan. Känner att det är dags att ta tag i allt nu, har en ångest som ligger och gnager. Jag bara skjuter upp precis allting.. Funderar på att sluta plugga, för motivationen är i botten och då känns det bara som bortkastade pengar. Usch, vi får se hur jag gör.

Alla andra tycks vara hur lyckliga som helst - Vårkänslor my ass jag är lika bitter som alltid. Vill bara gräva ner mig och komma tillbaka till bättre tider. Nähä steka sig lite i solen medans jag tar en cigg. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback