Happyface goes Sadface

Sitter hos världens underbaraste människor, familjen Flood. Syster har somnat i soffan brevid mig och Kim sitter och spelar Super Mario.. Jag sitter med den minimala datorn och glor runt på facebook, finns inte så mycket att göra. Pratade med min gumsa för en stund sen, kändes skönt att få prata av sig lite och berättta för någon hur jag känner och mår just nu. Känner mig ledsen och nere hela tiden, av flera olika anledningar. Börjar ledsna på det.
Hela mitt liv känns som en enda stor röra just nu.

Har iallafall haft fullt upp idag, gick upp redan klockan 06.00 och gjorde asgoda baugetter till mig, Kim och Carola.
Sen blev det en promenad med hunden, rätt skönt att gå på morgonen faktiskt. Runt 10-tiden så begav jag mig ner
på stan för att möta upp Anna, skulle fixa lite papper. Men både soc och csn kan äta kuk, jag åkte i stort sett ner helt i onödan. Så jag tog bussen tillbaka till Ekeby, hann diska upp lite här innan mamma kom och hämtade mig. Fixade
sprit åt henne och så fick jag två schysta leopardmattor av Wäx. Dock var dom fulla med katthår så där har jag att göra. Uh, hatar katter. Så jävla äckliga! Tacka fan för hundar.

Imorgon är en ny dag och då kanske jag ska träffa Natalie och hennes bebisar, som inte är så små längre. :) Vi får se hur det blir. Syrran är iallafall ledig så vi har hela dagen på oss att umgås.

Syster med familj, mamsen & Cat - Tack för att ni finns :-*



Till du anonyma; Visst kan jag försöka lägga upp ett recept på smörgåstårtan. Så fort jag får lite tid över :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback