Bästa Kuggnäs ever

Visserligen har jag bara varit där i tre år, men endå. Hela jävla Kuggnäs var helt galet & jag hade sjukt roligt.
Det är knappt så att det går att beskriva i ord, men vi ger det ett försök;

På torsdagen så åkte vi mot Nyköping/Oxelösund. Innan det var dags att dra till Kuggnäs så tog vi en sväng förbi sötisen Fanny, hämtade upp 5 plattor öl & sen en extra sväng till bolaget. Bättre att ha för mycket än för lite.
Det spöregnade det när vi anlände, men vi var minst lika glada för det & visst fan fick vi upp tältet. Med lite hjälp
av en granne där på campingen. Närmare bestämt Hamberg, trevlig prick de där. Jo, man var toksnygg när man åkte hemifrån, sen vet jag inte riktigt vad som hände? Men vafan orka bry sig, på festival FÅR man vara skabbig. Huxflux så var vi alla fulla som kastruller & jag och Catten lyckades bli osams. Minns även att jag såg Hotrod
Frankie + något mer band inne i klubbhuset. Men sen är det nästintill svart. Minnesluckor? Hell yeah.

Man mådde inte så illa när man vakna på fredagen. (Tro mig det var bara början) Hyllan gav mig en räckmacka de första han gjorde. Den smakade ypperligt bra *flin* Sen att jag smetade runt den i ansiktet, bara för att liksom. Det är en annan historia som det finns bildbevis på. Hahaha! Köpte mig även en stor jävla stol aka tron, för ynka två cigg. Jag var skapligt nöjd, det kom t.o.m karlar och ville fota mig när jag satt där i. Man kände sig nästan lite som en B-kändis..  Träffade en jävla massa kul folk på fredagen, fast det gjorde jag nog på torsdagen med. Det är bara så att jag inte riktigt minns det. Idag var det dags för favoritgrabbarna att lira, Buffelbinx med andra ord. Så det var bara att häva lite öl och turkiskpepparshots; Och vips så var man en ny (full) människa igen. Hyllan hälsade till oss på scen & han påpekade även hur sliten jag såg ut. Jo man tackar, det var det fler som gjorde. But it's ok. Träffade världens goaste karl som jag gärna skulle sätta tänderna i, & en annan som jag plockade ludd ifrån. Så jodå, visst fanns det gott om fina karlar där borta. Bara vraka och välja. Men det var ju lite dåligt av mig att totaldäcka innan Völund Smed, nåväl dom kommer garanterat spela flera gånger.

På lördagen var jag fly förbannad för att ingen hade väckt mig när jag somnat, men dom talade snällt om mig att dom var ett par stycken som faktiskt hade försökt förgäves att väcka mig. Utan framgång. Tji fick jag. Jag var inte lika kaxig på lördagen, halsbrännan stoltserade och jag såg ut som sju svåra år. Kunde inte börja dricka förens framåt kvällen, men sen gick det fanimej undan. Peppade som fan inför Ultima Thule, har velat se dom hur länge som helst. Sist dom spelade när jag var på Kuggnäs så låg jag och sov i en bil. Skillat. Men i år såg jag dom, och dom var faktiskt bättre än väntat. Och jösses vilken publik dom hade, folk överallt.

Och här kör vi den korta & kanske roligare verisonen för er som inte orkar läsa;
Jag har alltså; Haft en fullständigt galen helg, träffat sjukt många nya människor både bra och dåliga. Jag har spytt & kissat på en äng, jag har plockat kalsongludd från en kuk. Jag har hunnit bli osams och sams med Catten på mindre än några timmar. En tönt med ölbälte påstår att vi skulle ha idkat samlag på torsdagen, vilket jag inte riktigt vill tro på. Jag har köpt en tron för ynka två cigg, och den ville ALLA sitta i. En dude friade till mig & en annan stog jag på knä framför och bad om en tablett mot halsbränna. Men jag fick såklart ingen. Jag har skrikit mig hes och låter fortfarande som ett mongo. En snubbe frågade om han fick pissa på mig & en annan om han fick fista mig. Fick höra "visa fittan" väldans många gånger och jag vill påpeka att det blev ett bestämt nej från min sida. "Visa pattarna" skreks högt och ofta och resulterade i att många tuttar flashades, bland annat två väktare visade sina. Min röv blev fotad när jag sov, vilket visar min tokheta solbränna. Jag kladdade runt en macka med skagenröra i ansiktet, bara för att. Jag har sett en raggare sitta och gråta på en äng & rycka gräs i ren ilska. Haha. Thats about it, nu står huvudet still så ni för nöja er med det här.

Hur som helst, det hände en hel del annat också - Men vissa saker väljer jag att hålla för mig själv. Det blir nog bäst så. För lite mer, och en lite roligare update om Kuggnäs 2o1o..[ Läs här.]

Pågår nu;
  • Catten och min fd svägerskas lillebror har nåt jävla kärleksnäste på gång.. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Haha, men desto mindre jag får höra desto bättre mår jag. I rest my case.
  • Jag pratar med en himla tjusig man här i stan, vi pratade och camade hela kvällen igår på msn. Det var riktigt kul, han var inte tråkig en sekund. Ska ev dit ikväll, för om jag inte åker så måste jag vänta tills typ nästa helg? Med andra ord min födelsedag. Yes box, jag fyller år på åfesten. [14:e Augusti] Men han spelar på Harry då så jag funderar på att dra dit. Han har ju faktiskt lovat att bjuda på en öl. *flinar*
  • Påtal om åfesten så har jag inte helt säkert bestämt mig för om jag ska fira min födelsedag här i stan, visst det är riktigt roligt med åfesten och det är mest röjj på lördagen. Men å andra sidan så är man på det varenda år, och det händer i stort sett inget nytt. Det andra alternativet är att fira mig ute på Viboö, det ligger en bit förbi Stora Sundby. Där är det kräftskiva just den dagen så campingen lär vara full. Tanken är då att vi ska; Bada, grilla, spela kubb & andra roliga spel, dricka alkohol i mängder - Ja, ha det skitkul med andra ord. Det finns möjlighet till att tälta där, det kostar ynka 40 kronor per natt. Priceless. Men frågan är hur många som faktiskt skulle kunna tänka sig att ta sig dit ut, för jag vill ju trots allt fira min dag med mina vänner & bekanta. Vi får se hur jag gör.

Lite bilder utan inbördes ordning;

Så snygg var man INNAN Kuggnäs. Har vitt klegg i hela ansiktet, det är skagenröra.. eller? Också INNAN kuggnäs; Jag och Catten <3 Vi missade att sätta fast regnluckan innan vi reste tältet. Så jag kom på den perfekta lösningen; Att stå med ett paraply i tältet. Haha Hamberg, även kallad hamburgare. Kul kille :D Han den där Tommy :)
Jocke Pung, även Cattes Hyllan posar! Tommy ramlade :D
Yääääy, man är så snygg efter spöregn. Doris ville inte va med på kort! En het snubbe, skabbiga jag och min wünderbara tron <3 Trevlig snubbe & var håller han handen? Hahaha. Tur att man inte va sliten på lördagen :( Pörr



Tack och hej, dyrka mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback