Denfjärdeaugustitvåtusentio

Idag har jag;

  • Vaknat, rest mig direkt ur sängen - Vilket resulterade i att jag ramlade ihop på golvet. Benen bara vek sig.
  • Gått till Ica, kommit hem och fick en astma attack. Mitt i allt så ringer Kim, med andra ord var jag tvungen   att gå ner för alla trappor och hämta mina pengar som jag skulle ha av dom för en räkning. Det var inte det bästa, började hyperventilera, fick panik och svimmade nästan. Men jag klarade mig upp till sängen iallafall. Nu sisådär två timmar senare är jag fortfarande skakis i hela kroppen och jag orkade knappt stå för ett tag sen. Lyckat va? Underbara dag.

Ska väll snart ta mig ork till att laga mat & städa lite. För ikväll får vi främmande, eller ja Catten ska tatuera
Dempa. Så då vill jag inte att det ska se ut som ett bombnedslag. Angående den fina mannen så vet jag inte hur
det blir, vi får helt enkelt se om jag åker dit ikväll. Har knappt några rena kläder sen helgen, och min tvättstugenyckel fick min brorson med sig hem. Så den har jag inte tillgång till förens imorgon. Fast å andra
sidan, vem behöver kläder? Hahaha. Nehe, en cigg och sen ska jag göra lite nytta. No more latmask.

Puss & Pårr
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback