Dry Catch eucalyptus

Kom nyss hem, har fått en hel del välbehövliga grejer av mamsen; Toalettpapper, kaffefilter, tokfina ögonskuggor, puder, hårspray, glödlampor, snus osv. Så fort jag kom satte mig i bilen med henne så kände jag av abstinensen. Haha, började bli asirriterad. Så jag bad henne köpa Catch med eucalyptus. Helt okej för att vara snus! Så det får duga, när jag känner för stort sug efter cigg. Jag ska klara det här. Haha för typ sjuttioelfte gången?

Har mat i ugnen & plattången ligger här brevid och värms upp. Uh ska alltså hinna äta, fixa mig, packa, diska + att min bror kommer hit med sin tjej - Dom ska låna min telefon och fika. Sen ska jag med tåget 16.07. Stressig värre, så jag ska nog inte sitta vid datorn och dega.

Ciao.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback