En balle är alltid en balle

Efter en jävla massa velande & ett par öl så åkte jag till N igår, och det var minst sagt trevligt. Även om det inte riktigt blev som vi hade tänkt oss *flinar* Tror aldrig jag varit med om en människa som snarkar så högt! Blev
inte mycket sömn för min del så när klockan ringde vid 06.00 imorse var jag inte så värst pigg. Men det var bara
upp och hoppa, han skjutsade iallafall hem mig innan jobbet. Lyckades vila någon timme hemma innan det var dags att tvätta. Så nu har man massa rena kläder igen, skönt som fan.

Vi åt kvällsmat för en stund sen; Pommes, beasås, broccoli och kotletter.. Det knullade fint i munnen! Jag hade
fixat efterrätt också, visserligen bara lite chokladpudding men det är gott. Dock orkade jag inte äta upp min, är proppmätt. Funderar på att jag ska lägga mig i ett bad, men då finns det en risk att jag somnar.. Och det är ju inge bra med tanke på att jag kanske får besök om ett tag. Min gamla granne & allt. Sweet.

Angående min födelsedag så ska jag fira den här i stan, bjuder på mat och tårta här hemma innan det är dags
att dra ner på Åfesten. Måste se Thee Suspenders & dom börjar lira redan vid 19.30. Men jag har skickat ut inbjudningar på facebook till dom som jag vill ha här. Hoppas jag inte glömt någon? Isåfall får ni ursäkta för jag
har lika bra minne som en guldfisk.

Min älskat Cat har tydligen bestämt sig för att stanna kvar i Eskilstuna trakterna en längre tid, & det känns kanoners! Hon har börjat trivas mer och överväger att stanna. Chockerande, men glada nyheter.
Togehter we are what we can't be alone <3

Puss på snoppen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback