Hur ska man kunna glömma någon bara sådär?

Gissa vad jag drömde om inatt? Bebisar [v]. Ah, inte enbart men det är sjukt att jag drömmer så mycket om att
få barn. Rikard tror att det är min biologiska klocka som tickar. Men icke, här blir inga barn gjorda än på ett tag.

Har tvätt tid nu, så jag springer med andra ord upp & ner i tvättstugan. Känns skönt att slippa ha tvättkorgen full. Allt ska tvättas idag. Handdukar, lakan och kläder. Sen ska det städas i mitt rum, förutom det så är det inte speciellt stökigt i lägenheten. Men en ny dammsugare vore nåt.. Min är pretty nasty. Haha!

För ett tag sen så bröt jag och C upp helt. Vi har velat fram och tillbaka i sisådär två år. Jag har haft starka känslor för honom under en väldigt lång period, han är så fin & gosig. Ja, när det passar honom. Vi ska inte ses igen och inte heller prata - Ingen kontakt hur som helst. Ändå kan jag inte låta bli att tänka på honom, för det känns inte som att jag har fått ett riktigt avslut. Hur ska man kunna glömma någon som betytt så mycket? Mycket möjligt att det blir bättre med tiden, men jag vill glömma honom här och nu. Hur lyckas jag?

Chopp, ska dricka en naturdiet & röka en cigg på balkongen innan jag ska slänga i nästa maskin.

Pyss!
Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag drömde alltid om bebisar förr innan jag skulle ha mens! En hel vecka blev jag morsa varje natt. Haha, helt stört :)

2010-08-28 @ 11:31:56
URL: http://sooulweeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback