Idag är det ingen vanlig dag för idag är det just MIN födelsedag

Sitter med hårfärg i hela skallen och numera är jag 22 år gammal. Lite fetare, lite slitnare och lite mer rynkig än förra året. Haha! Är hur trött som helst men kan inte lägga mig förens jag färgat klart håret. Har rött i nu och blonda [orange] walls. Men blir inte det röda bra så slänger jag i en svart och färgar wallsen rosa. Hm, jobbigt.

Är riktigt pepp inför denna dag, strumpbyxor & alkohol är inhandlat. Viktiga grejer serru *flinar* Köpte inte överdrivet mycket på bolaget, 4 cider, 8 öl och 1 flaska mousserat vin. Det borde räcka med tanke på att vi ska
ner på stan innan 18, medans inträdet är gratis. Och jag ska som sagt komma in också. Allt folk kommer runt
14, 15 idag. Och jag skippade faktiskt tårtan i år, jag orkar helt enkelt inte. Men det blir iallafall potatisgratänt, rostbiff/kalkon, vitlöksbaugette och sallad. Givetvis lite fika efteråt. Inte fy skam det heller. Så i skillnad mot fredagen den 13:e så kommer min födelsedag bli en bra dag. Ska försöka att inte tänka på all skit.

Dags att skölja ur hårfärgen!

Tjingeling
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback