I'm a cunt

Jag var så sjukt rastlös i fredags så jag tog min vinare och mina öl & begav mig till Torshälla för att umgås med Tessy och hennes man. Lyckades övertala Hyllan att komma över också. Det talades mycket om Kuggnäs,
gamla pök och mycket annat kul innan vi drog in till stan. Vi hann både med Time Out och Royal Oak. Träffade massa trevligt folk så kvällen blev väldigt lyckad. När jag tänker tillbaka på kvällen/natten så kan jag känna mig
en aning äcklad; Haha, 252! Mimmi & några till vet precis vad jag menar. Ni andra... ja det är inte nåt ni behöver
bry er om.
It was a one time thing. Tack till er som gjorde min kväll.

Världens bästaste Petri [Cat's papi] hade bestämt sig för att betala min resa till Stockholm på lördagen så att
jag kunde få vara med på Stockholm Cruising, hur sött är inte det då? Önskar att min pappa brydde sig hälften
så mycket som han gör. Så trots att jag var skapligt sliten så tvekade jag såklart inte ens sekund på om jag
skulle åka eller inte. Dock var tåget inställt så det var ersättningsbuss som gällde. Och i Strängnäs fick vi byta
till ytterligare en ersättningsbuss. Hm? Det är alltid krångel nuförtiden. Var framme rätt sent, runt åtta skulle jag
tro? Petri och Catten var redan dragna när jag kom fram så jag hann väll dricka tre öl & träffa Peppe innan dom
ville åka hem. Ganska tråkigt, men va ska man göra. Det bjöds iallafall på Thaimat innan vi tog en taxi mot Sollentuna. Det var supergott! Sen blev det inte så mycket mer ståhej på lördagen, men jag klagar inte. Fick ju iallafall se lite bilar *flin* För övrigt så blev det en hel del av god mat & trevlig sällskap under min vistelse i
fjollträsk. Tack så jättemycket för allt!

Hade iofs rejäla problem att ta mig hem; Pendeltåget var först inställt och det andra försenat, vilket resulterade i att jag missade min buss hem till Eskilstuna med TVÅ minuter. Bara lite irriterande. Så jag försökte förgäves få tag i nån jävel som kunde låna ut pengar till en tågbiljett hem. Efter över en timme så köpte Adde [Tack v] biljetten. För jag var ju övertygad om att jag bara hade sex kronor på mitt konto. Väl hemma så har jag fått brev utav soc, där det står att jag beviljats pengar även denna månad. Eftersom jag ville veta när pengarna skulle
trilla in så loggar jag in på min bank. Tror ni inte att jag fick in pengar på måndagen för det?! Så jag har alltså stått på cityterminalen, varit sur och trött helt i onödan. Haha! Gissa om jag fick en chock - Har aldrig fått pengar så tidigt därifrån förut. Den 23:e liksom. Nåja, nu är jag hemma iallafall.

Eftersom Eclipse tydligen slutat gå på bio här i stan så laddade jag ner den igår istället. Och jag måste erkänna
att jag blev rätt besviken, den var bra men inte så bra som jag trodde. Världens sämsta slut också, man vill ju veta mer! Och såvitt jag vet så var det den sista filmen? Prupp. Det var även första natten på närmare två månader som jag sov helt ensam. Kändes otroligt tomt, även om jag inte sovit brevid någon så har jag haft nån i närheten. Men inte nu, I'm all by myself. Men sedär, jag överlevde det också.

Idag ska jag städa, städa och åter städa. Behöver boka en tvätt tid också, har en hel del lakan och handdukar ligger. Inte okej. Jag gillar att ha det någorlunda städat iallafall, att leva i en röra är inte min grej.

För övrigt så vill jag bara berätta att jag inte är perfekt [Om ni inte redan visste det] , jag är nog mer eller mindre "a cunt" precis som alla andra. Alla gör vi våra misstag & dumma val här i livet. Man får helt enkelt lära sig att leva med sina snedsteg. Stora som små. Usch, va seriöst allt blev. Går och tar mig en cigg istället!

Balle and out.

Marko, Tessy & Hyllan - Tre helt fantastiska människor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eclipse är näst sista filmen, breaking dawn kommer 2011 tror jag :)

2010-08-25 @ 11:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback