I'm forever blowing bubbles...

Igår var nog den mest meningslösa dagen på väldigt länge. Något städa blev det inte, utom jag satt vid datorn
eller spelade tv-spel hela tiden. Haha, hade så tråkigt & kände mig mer ensam än på länge. Men jag överlevde! Wohoo! Gjorde nåt ihopplock till mat igår eftersom jag inte hade nån lust att gå till ica; Nudlar, kokta grönsaker,
lök, soja  och kotlett [Skivade givetvis den] - Och vet ni vad? Det blev supergott! Nu finns det två pitabröd i
frysen och en jävla massa isklabbar. Thats it. Har nog aldrig haft det så tomt. Ska väll handla lite idag iallafall,
äta bör man annars dör man. Catten har fått mig såld på; Pulvermos, fiskpinnar, broccoli & remouladsås. <3

Kollade på 2 filmer igår; Först Grown ups & det var den roligaste filmen jag sett på väldigt länge *flin*
Älskade den! Sen såg jag Tekken och den var väll okej, helt klart sevärd iallafall. Men idag ska jag fasn se
Green Street Hooligans 1 & 2 bara för att dom är så förbannat suveräna. Sen att vissa är skådespelare är
tokheta i filmen, det är ju bara ett jävla stort plus. ;-)

I'm forever blowing bubbles.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback