Krama mig! <3

Har setat vid datorn ett bra tag nu, väntar på att Catten ska vakna så vi kan kila iväg till ica och handla lite mat.
Nu är det verkligen tomt här hemma. Finns inget att äta, eller jo jag hittade några "nutrilett" i skåpet. Så det fick
bli en sån till frukost, mumsfilibabba. Känns inte så kul att behöva handla mat för sina sista pengar men vad
ska man göra? Äta bör man annars dör man.

Det är så underbart väder ute idag, solen skiner så jag funderar t.o.m på att ta en promenad. Ja menar man
måste ju passa på, oftast så öser ju regnet ner. Man kan ju undra vart sommaren tog vägen? Lite senare idag kanske Hyllan kommer över, blir säkert nån film och så ska jag tvinga honom att spela Eskilstuna spelet med mig och Catten. Haha! Ska baka en smulpaj med björnbär i, bara för att jag är så snäll. *flin* Sen kan det ju faktiskt vara så att jag tycker det är kul att baka.

Jo föresten; Catten har avslöjat en av presenterna jag ska få när jag fyller 22, en coverup på den såkallade diamanten jag har på halsen. Åwh, är hon inte bara för go? Vet dock inte vad jag ska ha för motiv men det hinner jag nog komma på. Är sjukt nyfiken på vad min andra present kan vara!

Det blev ingen träff med N igår pga vissa anledningar. Haha, förlåt men han är så klantig! Men jag ska inte vara så elak så jag skriver ut det här. Jobbigt att jag är så kramsjuk att jag skulle kunna dö, hur mysigt är det inte att bara ligga där och skeda med någon? Nåja, antingen ses vi ikväll eller så får vi vänta tills min födelsedag. Hm, det om något vore väll en bra födelsedags present? En snygg & naken karl. :-*

Together we are what we can't be alone <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback