DenTi0ndeAugustiTvåTusenTi0

Fick jordens städnojja inatt, rensade ur hela klädkammaren, städade badrummet och tog hand om den lilla
disk som var. Man kan nästan tro att jag går på nåt? Men det kändes skönt när det var färdigt, hade skjutit upp
det alldeles för länge. Nästa steg är att fixa balkongen, snart så... snart så.

Sov på tok för länge idag, visserligen var jag vaken halva natten men endå. Har hunnit bränna lite kalorier [cykla], nördat vid datorn, kollat på tv, diskat lite och lagat mat. Är rastlös as hell, skulle vilja ta en promenad men det är så tråkigt att gå själv. Catten vägrar joina mig, & det finns inte direkt någon annan frivillig i närheten. Kässt.
Annars trampar jag bara lite mer på cykeln för idag, bättre än inget alls. Vågen går åt rätt håll nu, så jag känner
mig rätt happyface idag. Dessutom toklängtar jag tills lördag; Min 22-årsdag och så ska vi ner på stan för att se
Thee Suspenders & Nationalteaterns rockorkester. Det kommer bli alla tiders fyllekalas.

Men efter denna helg ska jag minska intaget av alkohol & försöka sluta röka igen. Dags att inse att astma och cigaretter inte går ihop... Börja äta bättre och röra på sig mer. Kommer klara det gallant. Peppar peppar!
Har klarat det förr så då ska det väll inte vara några problem nu?

Dags att bränna lite kalorier! ;-)


Kommentarer
Postat av: ElinT

Ska nog försöka sluta röka jag med. Men lättare sagt än gjort...

Vet alltför väl att cigaretter och astma inte är en bra kombination. Uäh.

2010-08-11 @ 14:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback