Köttbullaaaaaar!

Agerade flytthjälp ett par timmar idag, fasn va klen man är. Blir ju helt skakig i armarna så fort man burit något tungt. Lär vara helt mör imorgon. Haha! Ser inte fram emot min egen flytt - Nej jag har inte hittat någon lägenhet men det vore skönt att flytta innan nästa höst/vinter iallafall. Vart det vet jag inte.

Ikväll har jag roat mig med att göra egna köttbullar, lagom kul att stå och rulla alla. Men gott blev det! Åt sill, potatis, köttbullar & ägg. Heeelt okej. Imorgon ska jag tvätta en massa, sängkläder, handdukar & kläder. Lika bra att få undan allt på en gång, & på onsdag - om två fjuttiga dagar så får jag mysa med min heta karl igen. Oooh, blir lite glad i själen när jag tänker på det. Har planer på att tvinga honom att spela bingolotto på torsdag igen, han bara älskar det. *flinar* Men va sjutton, tjänster & gentjänster!

Nehe nu ska jag gosa ner mig med min hello kitty filt i soffan och glo vidare på dumburken. Hejpåre!
Kommentarer
Postat av: Fanny

Flytta till Oxelösund :D Jag vet en lägenhet som är ledig ^^

2010-12-28 @ 10:32:24
URL: http://fysh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback