BLONDIE

Wohoo känner mig bättre, förutom nack & ryggvärken. I could really use a massage. Riktigt jävla pepp inför
lördag. Försöker dock övertala Cat att ta den tidiga bussen med mig :( Sjukt tråkigt att behöva åka själv.
Ska tydligen hem till Annie innan Mad Sin och det tycker jag låter alldeles ypperligt bra *flinar* Hon visste dock
inte om dom skulle med på spelningen eller inte. Vi får hoppas på det! Desto fler desto roligare.

Idag har Mimmi hjälpt mig att färga håret; Det var verkligen gräsligt innan, nu är det typ blondt? Hallå, jag som
blond?! Ne, det känns inte bra. Men det ska bli lila eller rosa, kan inte bestämma mig. Dom flesta har röstat på
lila. Och det lutar väll åt att jag väljer det. En vacker dag ska jag ha blått hår, det är Rock'N'Roll.

Nu ska vi kika på Blair Witch, spooky.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback