Cover up

Är helt öm i nacken nu, fick ju sitta som ett mongo medans Cat tatuerade mig.. En cover up på diamanten
bakom örat, det blev en större & finare diamant. Haha, kanske inte låter som nån stor skillnad men det blev de.
Ska dock bli lite fler mindre runt omkring, men vi kände att det räckte för idag. :]

Hahaha hittade nyss karljäveln jag träffade i fredags på facebook.. Inte undra på att jag kände igen honom!
Givetvis har han tjej & jag vet precis vem hon är. Det känns ju mindre bra, inte för att jag är vän med henne men endå. Tog precis en cigg med Johanna & skvallrade lite *flin* Det var änna trevligt. Men nu ska jag slå på en film
och krypa ner i sängen, är toktrött. God natt.
Kommentarer
Postat av: elena

Tack tack! Måste bara säga att jag håller med om att hon är söt :P

Med oss är det bara bra. Med dig?

2010-02-15 @ 15:40:51
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback