I can do better

När jag vaknade idag kändes det som att allt var lite lättare än igår, att jag kanske mådde lite bättre.
Men så ringde min bror och frågade hur det var & när jag fick förklara ytterligare en gång så kom tårarna..
Att dom aldrig försvinner?! Vet inte hur många dagar i sträck som jag gråtit nu. Jag vill bara må bra och vara
glad igen! Är det så mycket begärt? Nu har jag fått nog av "kärlek" , tänker inte ödsla någon mer energi på det.
Och nästa gång [Om det blir en nästa gång] tänker jag inte tillåta mig själv att bli kär i någon förens den
personen verkligen visat att han har känslor för mig. Riktiga känslor! Tänker inte släppa in en jävel i mitt liv, för
det blir bara skit av allt endå. I can do better! För det är väll så man ska tänka?

Blir lika lugnt idag som alla andra dagar, men ska försöka ta mig ut & gå en promenad. Behöver rensa
tankarna. Kanske ska sova lite mer först? Blev väckt av att det var en jävla massa oväsen utanför fönstret. Irriterande!
Djaa, sova it is.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback