Laptop

Var iväg med mamma och fixade lite saker idag, handlade på Ica, systemet och så tog vi en sväng på Tuna
Park. Ett av paketen jag hämtade ut innehöll laptopen - Eftersom ja ska börja plugga på distans så får man ju en lånedator. Gött mos. Sitter i soffan nu och bara tar det lugnt. Legend of the seeker är på nu, & snart börjar Stargate: Continuum. Ja, jag är en riktigt sci-fi nörd *flin* Ska måla tånaglarna, plocka ögonbrynen & lite sånt så jag är extra tjusig tills imorgon. Det blir med andra ord en väldans lugn fredag, all by myself. För Cat har minsann redan svikit mig, hon har gått och lagt sig för kvällen. Men jag har ju ett och annat att syssla med så..

Vi får skjuts till bussen imorgon, av Carola. Skönt de iallafall. Sen har vi en bussresa på lite mer än 5 timmar att se fram emot. Underbart! Väl framme så ska vi träffa Annie, fixa oss där och sen förhoppningsvis förkröka nånstans. Köpte en flarra vin, 4 7.3 öl & en cider på bolaget - Tänkte att jag faktiskt skulle se hela spelningen den här gången. haha! Dessutom lär man säkert dricka där eller efter spelningen också. Det kommer bli great, jag är hur pepp som helst! Nåväl nu ska jag ge mig på tånaglarna ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback