Mad Sin @ Göteborg

Det blev förkrök hos Annie och  Malle, asgoa människor. Lite vin, öl & några jäger senare så drog vi ut på krogen innan spelningen skulle börja. Helvete va ja trivs här - Vill verkligen flytta ner nu. Älskade Göteborg. Träffade
även Frugan, Backte, Thomas och en massa annat kul folk där inne. Å Mad Sin var lika grymma som alltid,
denna gång såg jag faktiskt mycket mer än jag brukar *flinar* Men sen var det visst en dam som blev för onykter, vilket resulterade i att inte ens jag fick komma in igen. Efter många om och men så fick jag iallafall gå in och
hämta våra jackor. Jävla fittvakt! Hade gärna sparkat in pannbenet på henne. Nåväl allt löste sig tillslut och vi sov hos Thomas. Tack :) Vet inte va vi hade gjort annars. Men alla våra saker är hos Annie så vi måste väll ta oss dit idag och hämta dom. Men när jag åker hem, det har jag ingen aning om. Inte idag iallafall, det är man alldeles för trött för. Ska ta mig en cigg nu & dricka upp min pucko. We'll be in touched...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback