Man är ju på bättringsvägen, tror ja..

Jag mår lite bättre, tror jag? Haha, har iallafall kunnat sova & det var otroligt skönt. Om man bortser från alla
jävla mardrömmar. Här om natten drömde jag t.ex att mamma hade försökt ta livet av sig, varför i helvete ska
jag drömma nått sånt? Sjukt obehagligt! Hoppas dessa konstiga drömmar försvinner snart.

Idag talade jag om för herr J-O att om han ska hålla på och vara dryg vareviga gång vi pratar numera så behöver
vi inte prata i huvudtaget. Jag är inget jävla bollplank som tål hur mycket som helst. Dont take me for granted.

Angående lördag så har vi fortfarande inte bokat bussen ner; Cat vill ta bussen som går 15.10 & är framme
20.35. Men jag åker hellre 11.10 och är framme 16.40 - Då får man mer tid på sig, slipper stressa & jag kan verkligen inte fixa mig på en buss. [Smink & hår] Hm, får se hur det blir med den saken.

Nu ikväll skulle jag gilla om Cat klippte mig och hjälpte mig att färga håret men hon verkar sova nu och det gillar
jag inte alls. :( Kan inte ens färga det själv, inte nu när det är olika färger. Jobbigt värre.

Nehepp jag ska väll ta och diska nu som vanligt. Det är fan ett berg där ute. SUCK!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback