Som ett tomt skal

Sitter och går igenom min inkorg på mobilen, alla sms.. Här är några av dom;
  • "Miss you, vill verkligen att det ska bli vi"
  • "Snälla flytta hem hit, mitt hjärta blöder efter dig"
  • "Börjar bli mer och mer intresserad av dig Hjärtat"
  • "Det är inte många jag fastnar för som jag gjort för dig"
  • "Tack för att du har kommit in i mitt liv, du gör mig så jävla glad"
  • "De här säger jag av hela mitt hjärta, jag hoppas verkligen att vi två kommer finna varandra."

Alla dessa fick jag visserligen innan vi sågs, men efter har han skrivit x antal gånger att han saknar & tycker om mig. Allt jag skrivit och sagt till dig har jag iallafall menat till 100 %. Har du menat nått av det du sagt? Eller var
jag bara någon du använde för att må bättre & för att komma över ditt ex?

Jag vet att du läser min blogg, men just nu är det såhär jag känner. Har så mycket tankar i skallen nu & du kan
inte klandra mig. Jag känner mig helt tom inombords, som om tomt skal.

Nu är alla sms raderade för dom är bara jobbiga att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback